Meniu
Coșul tau

Telecomandă aer condiționat Daikin 5

Telecomandă aer condiționat Daikin 5
Stoc furnizor 2-5 zile
Telecomandă aer condiționat Daikin 5
Transport 24-48h
Drept de retur 14 zile
2 ani garanție
Plăți securizate 100%
Plata cu cardul
Plată la livrare
50,00 Lei
  • Stoc: Stoc furnizor 2-5 zile
  • Brand: Daikin
  • Model: Telecomandă aer condiționat Daikin 5
Adaugă în Coş
Plătește cu cardul și noi reducem taxa de transport la 18 lei !

Telecomanda de aer condiționat Daikin 5 este o telecomandă compatibilă cu aparate de aer condiționat marca Daikin.

Nu ai găsit telecomanda dorită în lista de mai jos? Sigur o avem pe stoc! Contactează-ne la numărul de telefon 0725 278 874 sau prin formularul de comandă rapidă și garantat vom identifica noi telecomanda originală sau compatibilă de care ai nevoie.

Telecomanda de aer condiționat Daikin 5 este compatibilă cu aparate de aer condiționat marca Daikin

FTXB20C2V1B, FTXB25C2V1B, FTXB35C2V1B

 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun

Garanția pentru toate produsele comercializate se acordă în conformitate cu legile române în vigoare la data cumpărării produselor (Legea 449/2003 cu modificările și completările ulterioare) pentru o perioadă de 2 ani de la data indicată pe factura fiscală, împotriva oricărui defect de fabricație, în condițiile stabilite de lege.

Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu prevederile legilor valabile la data cumpărării produselor.

  • Toate produsele livrate de către societatea noastră către clienți magazinului virtual sau ridicate la punctul de lucru vor fi testate înainte de a fi expediate sau ridicate de client.
  • Împreună cu produsele comandate, clientul va primi documentul de achiziție: factura fiscală, bon fiscal. Păstrați aceste documente împreună cu ambalajul original al produselor (pentru acele produse unde se specifică păstrarea ambalajului original) și accesoriile cu care au fost livrate produsele.
  • Garanția produselor se soluționează prin trimiterea acestora la adresa de pe factura fiscală care le-a însoțit, prin repararea sau înlocuirea produselor defecte ori rambursarea contravalorii acestora, alegerea aparținând EVOLIMAG SHOP SRL, în funcție de posibilitatea de reparare a produselor sau a stocului disponibil. Plata transportului pentru produsele trimise în garanție va fi suportat de către client.
  • Perioada de garanție comercială este de 24 de luni de la data cumpărării produsului. Soluționarea garanțiilor se face de către societatea noastră în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la recepția acestora iar perioada de garanție se va prelungi cu timpul scurs de la predarea produsului către compania noastră până la predarea acestuia în stare de funcționare către cumpărător.
  • Produsul trimis în garanție va fi obligatoriu însoțit de documentul de achiziție (original sau copie), o descriere a defectului reclamat, ambalajul original al produsului (pentru produsele unde se specifică păstrarea acestuia), precum și eventualele accesorii care însoțesc produsul.
  • Garanția nu se referă la produsele încadrate în categoria consumabilelor, acoperă doar viciile de fabricație și nu acoperă manipulări, instalări, utilizări incorecte și nici deteriorări mecanice survenite pe perioada transportului acestora către client prin curier.
  • Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente / piese arse sau fisurate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.) setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor.

Cum se procesează o garanție?

Pentru procesarea garanției, clientul va trebui să completeze formularul de returnare după aceea pentru a ne contacta telefonic sau Whatsapp pentru a autoriza cererea de returnare, pentru acest lucru va indica produsul defect, numărul comenzii și problema pe care o prezintă.

Odată ce cererea de returnare a fost autorizată, clientul va trebui să trimită produsul, împreună cu factura fiscală (copie sau original) la adresa de pe factura fiscală prin curier rapid fără ramburs. Plata expedierii produselor trimise la garanție va fi achitată de către client.

Este foarte important să ne contactați înainte de a trimite produsul la garanție, deoarece orice produs trimis care nu este comunicat nu va fi ridicat de la curier și va fi returnat de acesta destinatarului.

Toate prețurile afișate sunt cu TVA și nu includ taxa de transport.

  • Dacă produsul original nu este în stoc, vă putem trimite un produs 100% compatibil care are toate caracteristicile produsului original.
  • Toate comenzile sunt confirmate telefonic înainte de expediere. Dacă nu sunteți contactat în termen de 24 de ore de la finalizarea comenzii pe site, verificați dacă numărul de telefon furnizat este corect sau contactați-ne telefonic.
  • Specificațiile tehnice și imaginile prezentate au caracter informativ și pot conține erori sau inexactități.
  • Facem tot posibilul pentru a actualiza informațiile legate de produse, dar producătorul poate modifica unele specificații tehnice și prețurile produselor fără notificare prealabilă sau poate conține erori de redactare și acestea nu constituie o obligație contractuală.